8 Temmuz 2014

KIYMALI ŞEHRİYE ÇORBASI

ben iftara bu çorbadan yapmayı planlıyorum. aslında hiç aklımda yoktu ama görünce tamamdır dedim. bu fotoğraf bikaç ay öncesine ait buldum çıkardım arşivden. belki biliyorsunuzdur ama blogumda bulunsun istedim


200 gr dana kıyma
1 küçük soğan
1 tane domates
1 çay bardağı tel şehriye
1-1,5 litre su
nane, tuz


Soğanı ve domatesi rendeliyoruz ve tencerede sıvı yağda kavuruyoruz. Kıymayı üzerine ilave edip kavurmaya devam ediyoruz. En son salçayı ekliyoruz ve karıştırıyoruz. Sıcak su ilave edip malzemeyle karıştırıyoruz kaynamaya başlayınca şehriyeyi ilave ediyoruz. Tuz ekliyoruz ve üzerine nane serpip pişmeye bırakıyoruz. Servis sırasında limon suyu ekleyebiliriz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)