8 Temmuz 2014

YOĞURTLU YEŞİL FASULYE

yeşil fasulyeyi sarımsaklı yoğurtla denediniz mi hiç? ben eşimden öğrendim ve çok beğenerek yiyoruz. 


yarım kilo yeşil fasulye
1 küçük soğan
1 yemek kaşığı salça
zeytinyağı
1 kase sarımsaklı yoğurt
üzerine salça, zeytinyağ, nane, kekik


Fasulyenin kılçıklarını temizliyoruz ve küçük küçük doğruyoruz. Soğanı yemeklik doğrayıp yağda kavuruyoruz. En son fasulyeleri ekleyip tencerenin kapağını kapatıyoruz ve ara ara karıştırarak pişmeye bırakıyoruz. ( benim kullandığım fasulye su eklemeden pişti, eğer geç pişen cinstense su ekleyebilirsiniz ama kendi suyuyla pişmesiyle daha lezzetli oluyor).

fasulyeyi tabağa alıp üzerine sarımsaklı yoğurt dökerek servis yapıyoruz . üzerine isteğe bağlı salça kavurup süsleyebilirsiniz. Afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)