24 Şubat 2015

kitap desteği

Takipçilerim biliyordur belki.  Silifke de bir meslek lisesinde görev yapıyorum.  çok kötü durumda olan kütüphanemiz bu sene yenileniyor. Liselere çok fazla yardım gelmiyor okul aile birliğinde ne toplanırsa onunla idare ediliyor.  Öğrencilerimizin maddi sorunları da malum. Destek olmaları çok zor.  Bizde bu konuda neler yapabiliriz, öğrencilerimize okuma alışkanlıklarını nasıl kazandırırız diye düşünüyoruz.  Facebook ta bazı gruplara yazdım instagram da paylaştım haber kanallarına twitt bile attım ama malesef elde var sıfır. Kolilerce kitap istemedim ama okumayı sevmediğimiz gibi buna destek olmayı da istemiyoruz sanırım.  
Başka ne yapabilirim diye düşünürken blogumda da bu konuya yer vereyim dedim. Blogumun içeriğiyle alakası yok ama konuyla ilgilenen olur belki diye yazmadan edemedim.
silifke Uluğ bey meslekî ve teknik anadolu lisesi ne kitap ihtiyacımız var.  Ben o okulda rehber öğretmenim. Küçük te olsa destek olursanız çok seviniriz.

19 yorum:

  1. Merhaba, duyurunuzu facebook da gördüm ve blogunuza geldim.Ben kütüphanemdeki kitaplardan yardımcı olmak isterim.Mesleki kitaplar değil ama roman tarzı.
    Okumayı seven biriyim,biyografi ve genel tarzda türk ve yabancı yazarların kitaplarından eğer size ve öğrencilerimize faydası olacaksa 10 kitap göndermek isterim.İşinize yararsa lütfen bana iletişim ve adres bilgilerini gönderiniz.
    Mail adresim :prettythingscute@gmail.com
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok memnun olurum hemen mesaj atıyorum

      Sil
    2. Mine hanım okulun açık adresi ve telefon numarasını sizden bekliyorum.Kitaplarım hazır ama göndermek için adres lazım.
      Sevgiler

      Sil
  2. Ne tür kitaplara ihtiyacınız var öğrenebilirmiyim, bende yardımcı olmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roman öykü türü gençlerin okuyabileceği cinsellik ve aşırı şiddet içermesin yeterli. Yardımcı olabilecekseniz çok sevinirim teşekkür ederim ilginiz için

      Sil
  3. okul ile alakalı kitap yok ama,türk yazarlarından ahmet altan ,ayşe kulin ,vedat türkali vb kitaplarımı paylaşabilirim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanım roman türü kitap ihtiyacımız var içerisinde cinsellik ve aşırı şiddet yoksa olur çok sevinirim çok teşekkür ederim
      Okul ismini yazdım zaten oraya benim adıma gönderebilirsiniz

      Sil
  4. yazınızı paylaşarak katkı sağlamak istiyoruz biz de
    www.elitstil.com

    YanıtlaSil
  5. Ben de kütüphanemi bir karıştırayım . İşinize yarayacak kitaplardan göndermek isterim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yararlı bir şekilde paylaşımda bulunmanızı takdir ettim. Ilerleyen zamanlarda size destek olabilirim.

    YanıtlaSil
  8. Bloğunu takipteyim canım benim bloğumada beklerim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. Ben de yardımcı olmak isterim en kısa zamanda blogumda ve instagramda paylaşacağım. Kitaplığım olmadığı için şu an destek olamıyorum ancak umarım ilerleyen zamanlarda olur :D Kolay gelsin. www.acemiden.com

    YanıtlaSil
  10. Bu konuyu kulağıma küpe edip elimden ne geliyorsa yapmaya çalışacağım. Duyarlılığınız için tebrik ediyorum. Sitenize katıldım ve takibe aldım sizi. Kahve Yanı'na bekliyorum sizi, çok mutlu olacağım. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,

    Büyük emekler ile kurmuş olduğumuz yemek tarifi sitemize üye olup, yemek tariflerinizi paylaşmanız bizi çok memnun eder. Site de görüşmek Üzere...


    Saygılarımızla.

    http://www.yemekyapmak.net/yemek-tarifi-yazari-2

    YanıtlaSil
  12. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)