21 Mayıs 2014

KAŞARLI MISIRUNLU ÇORBA

3,5 yaşında bir kızım var ve peynir türlerinin hiçbirini ağzına sürmüyor
bende bu çorbayı yapıyorum ona 10 aylıkken falan başladık
şuan annem bakıyor ve bazen kahvaltılarda daha kıvamlı halini yapıyormuş annem çoğu zamanda kızım beyaz çorba diye tutturuyormuş
siz ve bebeklerinizin beğeneceğine inanıyorum özellikle peynir yemeyen çocuklara mutlaka yapılmalı.



3 yemek kaşığı mısır unu
2-3 dilim kaşar peyniri
1 tatlı kaşığı kadar zeytinyağı ya da tereyağı
tuz
Tavuk suyu(varsa)




Zeytinyağında veya tereyağında mısırununu kavurun kaşar peynirini içine dilimleyin ve karıştırın yaklaşık 3 bardak suyu yavaş yavaş içine ilave edin eğer kıvamı koyu olmazsa şehriyede ekleyebilirsiniz
Piştikten sonra beklerken koyulaşmaya başlıyor ya çok koyu yapmayın yada kaynamış suyla sulandırın
Afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)