22 Mayıs 2014

KAHVALTILIK POFUDUK

bir haftanın daha sonuna geldik. haftasonu yapabileceğiniz gayet pratik ve bir okadarda lezzetlir bir tarifim var size tarif için umutsepetine teşekkürler.



2 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 kase beyaz peynir rendesi
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz (peynire göre ayarlayın)
Pul biber
Maydanoz
Aldığı kadar un (1,5 su bardağı kullandım)
Sıvı yağ

Yumurta kaba konur ve iyice çırpılır. Diğer malzemeler eklenir. Kek hamurundan daha yoğun kıvamlı bir hamur hazırlanır. Tavaya 1 kaşık yağ konur ve hamurda 1′er kaşık birbirine değmeyecek şekilde tavaya sıralanır. Bir tarafı pişince diğer tarafı çevrilir. Pişen pofuduklar kağıt havlu koyulan tabağa konulur. Tava tekrar yağlanır ve hamur bitinceye kadar aynı işlem uygulanır. Afiyet olsun.


kabartma tozu koymayı unutmuşum. Yarısından sonra aklıma geldi ve yarım paket ekledim. Yüksek ısıda pişirmeyin içi de güzel pişiyor. Mutlaka deneyin beğenecekseniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)