20 Mayıs 2014

İKİ RENKLİ KREMŞANTİLİ KURABİYE

kremşantili kurabiyelere bayıldığımı daha öncede yazmıştım sanırım
un kurabiyesi tadında ama yemesi un kurabiyesi kadar zor olmayan ve gayet pratik bir tarif. ben klasik kremşantili kurabiyelere eklemeler yaparak farklı versiyonlarını denedim bu tarifte bunlardan birisi



1 paket krem şanti( 1 kutuda 2 paket oluyor 1 paketi kullanılacak)
1 su bardağı sıvı yağ
3 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao (eksiltip arttırabilirsiniz)
1 yemek kaşığı pudra şekeri


Sıvı yağ, krem şanti ve pudra şekerini karıştırıyoruz. Yavaş yavaş üzerine un ekliyoruz ve yoğuruyoruz. Hamuru 2 eşit parçaya ayırıyoruz. Bir parçasına kakao ekleyip yoğurmaya devam ediyoruz. Gerekirse birkaç damla yağ ekleyebilirsiniz.
2 hamurdan küçük parçalar alıp elimizle şekil veriyoruz. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye diziyoruz ve ortasına fındık batırıyoruz. 20 dakika kadar 180 derece fırında pişiriyoruz. Altının kızarması yeterli, kurabiyenin kızarmasını beklemeyin. Fırından aldıktan sonra soğuyuncaya kadar dağılmaması için dokunmuyoruz. Afiyet olsun…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)