9 Mayıs 2014

HİNDİSTANCEVİZLİ KURABİYE ( unsuz 3 malzemeli)

Seneler önce benzer bir tarifi denemiştim ve yayılmıştı bu sefer cesaret edemeyerek muffin kağıtlarına koyarak pişirdim çokta güzel oldu… gayet pratik ve ekonomik bir tarif. hindistancevizi sevenler bayılacaklar


1,5 su bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı pudra şekeri
2-3 adet yumurta akı (yumurtanın büyüklüğüne göre)

üzeri için;
çikolata sosu

Hindistan ceviziyle pudra şekerini karıştırıyoruz ve yumurta aklarını ekleyerek ceviz büyüklüğünde parçalara alarak elimizde yuvarlıyoruz. Muffin kağıtlarına koyarak fırına veriyoruz. Üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz. Üzerine çikolata sosu sürüp servis yapıyoruz Afiyet olsun…


4 yorum:

  1. Vallahi bayildim, hindistan cevizini cok severim. Ne guzel bir paylasim olmus ellerinize saglik, hemencecik mutfaga gidilmeli. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bende çok severim hindistancevizini, pratikte bir tarif olunca denemenizi şiddetle öneririm , memnun kalmışsınızdır umarım , sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık,harika gözüküyor. Mutlaka deneyeceğim ben de,sevgiler..
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. umarım beğenirsiniz kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)