8 Mayıs 2014

FIRINDA KIZARTMA

kızartmayı ailece çok severiz ama zararlı diye yapmamaya çalışıyorum. bende fırında az yağla karışık kızartma yapıyorum çok güzel oluyor. 


2 tane patlıcan
3 tane patates
3 tane biber
2 tane domates
1 küçük kase sıvı yağ
dilerseniz kekik, pul biber


Patlıcanları alacalı soyuyoruz ve yuvarlak dilimleyip ardından tuzlu suda bekletiyoruz. Patatesleri soyup aynı şekilde dilimliyoruz. Biberleri iri şekilde doğruyoruz. Domateslere de elma dilimi şeklini veriyoruz. Karışık olarak yada ayrı ayrı bir kapta tuz ve yağla harmanlıyoruz ve yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine üst üste gelecek şekilde (resimdeki gibi) diziyoruz. 180 derecede kızarıncaya kadar pişiriyoruz. ( piştiklerini anlayınca kızarması için ızgara moduna getirdim süreyi kısaltmak için) Afiyet olsun ( dilerseniz yağa kekik ve pul biber karıştırıp o şekilde de harmanlaya bilirsiniz.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)