6 Temmuz 2014

KABAK KÖFTE

Eşim içinde kabak olan hiçbir yemeği yemiyor. bende onun evde olmadığı günlerde sadece kendim için yapıyorum kızımda yemiyor çünkü. bu yemeğide yine öyle bir günde yaptım kendileri için sade  köfte yaptım eğer sizin evinizde de kabak yemeyen varsa aynı şekilde yapabilirsiniz. bence çok şey kaçırdılar 


2 adet kabak
200 gr kıyma
1 küçük soğan
2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı ekmek içi
kimyon
karabiber
tuz
pul biber
üzerine dilerseniz sarımsaklı yoğurt


Kabakların içini oyuyoruz ve dilimliyoruz. ( fotoğrafta görüldüğü gibi)
Diğer tarafta köfteyi hazırlıyoruz. Köftelik malzemeleri bir kaba alıyoruz ve iyice yoğuruyoruz. Yüzük şeklinde olan kabakların içine köfteden koyuyoruz ve yağlanmış fırın tepsisine sıralıyoruz. 180 derecede kızarıncaya kadar pişiriyoruz. Kabakların içini kavurup sarımsaklı yoğurtla karıştırarak salata yapabilirsiniz.
Pişen köftelerin üzerine sarımsaklı yoğurt ekleyerek servis yapıyoruz.
Afiyet olsun




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)