28 Mayıs 2014

YUFKALI RULO KÖFTE

nefis bir yemek tarifim var size üzerine sarımsaklı yoğurtla süper olur.
aslında sadece yemek olarak düşünmeyelim ikindi çaylarınada çok yakışır. tarif tümayınmutfağında, teşekkür ediyorum



2 adet yufka
1 yumurta beyazı

Köfte için;
300 gr dana kıyma
1 küçük soğan
2-3 diş sarımsak
2 yemek kaşığı galeta unu
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 çay kaşığı karbonat
Kimyon, karabiber, tuz
2 dilim kaşar peyniri


Köftelik malzemeleri bir kaba alıyoruz ve iyice yoğuruyoruz. Kaşar peynirini küçük küçük doğrayıp köfteye karıştırıyoruz.
1 tane yufkayı tezgaha seriyoruz. Yumurtanın beyazından sürüyoruz. 2 yufkayı da seriyoruz ve köfte harcını yufkanın her yerine yayıyoruz. Sıkıca rulo yapıyoruz. Ortadan kesip buzdolabına kaldırıyoruz. Vaktiniz varsa 2-3 saat bekleyebilirsiniz, benim vaktim yoktu bekletmedim. Keskin bir bıçakla çok fazla bastırmadan bir parmak kalınlığında dilimliyoruz. Kesilen yeri yukarı gelecek şekilde yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye sıralıyoruz. 180 derecede kızarıncaya kadar pişiriyoruz.





2 yorum:

  1. canım benim bloguna bayıldıımmmm izleyicin oldum artık hiç bir tarif kaçırmammm <3 :))) Her şey çok güzel eline sağlık:) Ben de seni beklerim :)) sevgilerimi bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ne güzel sözler bunlar çok mutlu oldum bende sizi takip ediyorum sevgiler bendende

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)