28 Nisan 2014

MİNİK MİLFÖY RULOLARI

hem lezzetli hemde pratik bir tarifim var. 

5 tane milföy yaprağı
3-4 yemek kaşığı kahvaltılık sos
peynirli yapmak isterseniz beyaz peynir rendesi

üzerine sürmek için;
yumurta sarısı

Milföyleri buzluktan çıkarıyoruz ve yumuşamasını bekliyoruz. Yumuşayan milföyleri hafif unluyoruz ve merdane yardımıyla biraz uzatıyoruz ama çok inceltmiyoruz. Kahvaltılık sosu hamurun üzerine yayıyoruz ve rulo şeklinde sarıyoruz. 1 parmak boyutunda kesiyoruz ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine sıralıyoruz. Hepsini bu şekilde yapıyoruz ve hazırladığımız minik ruloların üzerine yumurta sarısı sürüp fırına veriyoruz. Ben beyaz peynirli de yaptım oda çok güzel oldu. Beyaz peyniri rendeledim ve peynirin kabının içinde bulunan sudan çok az ekleyerek peyniri sürülebilir kıvama getirdim. Kahvaltılık sos yerine bazı milföylere peynir sürdüm sizde iki şekilde de deneyebilirsiniz. Afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)