2 Nisan 2014

KABAK KAVURMASI

bizim evde kabağı yiyen sadece benim ama bu şekilde olursa yiyorum daha çok. hatta gece uyumadan önce buz gibi olan kabak kavurmasını ekmek arasına koyup yanında yeşil süs biberiyle yemeye bayılırım. eşimde benim aksime ağzına bir lokma dahi almaz o yüzdende kendim pişirip kendim yiyorum



3 tane kabak
2 tane domates
1 tane soğan
2-3 dişi sarımsak
1 küp şeker
Tuz, zeytinyağı

Domatesler ve soğanlar yemeklik doğranarak zeytinyağında kavrulur. Sarımsaklar da eklenir ve kavrulmaya devam edilir. Resimdeki gibi doğranan kabaklar da eklenir ve karıştırılır. 1 tane küp şeker eklenerek pişmeye bırakılır. kabak kendi suyunu salar ve çeker eğer suyu kalmayıp hala kabak pişmediyse 1 çay bardağına kadar su ekleyebilirsiniz. Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)