24 Nisan 2014

Fırında Patatesli Tavuk( Göğüs Etiyle)

enfes bir yemeğim var size. hem pratik hepsi çiğden pişiyor hemde lezzetli. buyrun tarife...


1 tane tavuk göğsü
1 tane patates
2-3 tane biber( ben yazdan kalma kırmızı ve yeşil karışık kullandım)
1 tane domates
1 yemek kaşığı salça
küçük bir kase sıvıyağ
baharat( kekik, pulbiber, karabiber)
tuz

Göğüs etini kuşbaşı doğruyoruz. Patatesleri de küp küp doğruyoruz. Doğranmış biberleri tavuk ve patatese karıştıryoruz. Küçük bir kasede hazırlanmış olan sıvı yağa salça ve baharatları ekleyip tavuk, patates ve biberleri bu karışımla iyice harmanlıyoruz. Borcama yayıyoruz ve üzerine domates dilimleyip alüminyum folyo veya yağlı kağıt kapatıp fırına veriyoruz. Patatesler yumuşadıktan sonra üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpiyoruz eriyip kızarmaya başladıktan sonra yemeğimiz hazır

Afiyet olsun








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)