5 Mayıs 2014

TOZ PUDİNGLİ KEK

 bu fotoğraf en az 3 sene öncesine ait aslında. ozamanlar daha böyle tarifle uğraşmıyordum, belkide fotoğrafını çektiğim ilk tarifti. onun için görselliği güzel değil belki ama inanın tadı tam kıvamında. dün annemin günü vardı ve bu tarifi yapmıştı yiyenler tarifini istemişler. yumuşacık çok güzel kabaran bir kek beğeneceğinize inanıyorum


3 yumurta
Yarım su bardağı sıvı yağ
Yarım su bardağı süt veya su
1 paket kakaolu veya muzlu toz puding (pişirilmemiş)
2 su bardağından bir parmak eksik un (un, kullanılan malzemeye göre 2 bardak da olabiliyor)
1 su bardağı toz şeker
Kakaolu puding kullanıldığında, damla çikolata (arzu edilen miktarda)

Yumurta ile şekeri çırpın.
Sırayla pudingi, yağı, su veya sütü ve kabartma tozu karıştırdığınız unu ilave edin.
Damla çikolata ekleyecekseniz hafifçe unlayıp karışıma katın.
Yağlanmış kalıba döküp önceden ısıtılmış 175 C fırında pişirin.
Üzerine fındık , antep fıstığı veya hindistan cevizi serperek servis yapın.

Not: Ben muzlu puding kullandım aroması kokusu çok güzel oluyor şiddetle tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)