9 Mart 2014

GİZLİ SOSİS

güzel bir kahvaltılık tarifim var size , 5 çaylarına da yapılabilir. çok pratik ve görsel olarakta ilgi çekici. 

tarifi nereden aldığımı not almamışım özür dilerim. 



Malzemeler
2 adet yumurta
1 su bardağı süt
Yarım çay bardağı su
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1,5-2 su bardağı un(hamur kek kıvamında olacak)
1 tatlı kaşığı tuz
Yarım paket kabartma tozu
Sosis( ben 12 tane kullandım)

Üstüne koymak için;
1 su bardağı rende kaşar

Küçük boy dikdörtgen borcamı yağlıyoruz ve içine sosislerimizi dizip ısınmış olan fırınımızda kızartıyoruz. Bu arada hamurumuz için gerekli olan malzemelerimizi çırpıyoruz.Ve kızaran sosislerimizin içine hamurumuzu döküp tekrar fırına veriyoruz. Üstleri hafifçe kızarınca kaşarlarımızı ekliyoruz ve kaşarlarımız eriyince fırından çıkarıyoruz, dilimleyip servis yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)