27 Mart 2014

FIRINDA ISPANAKLI MAKARNA

Bu yemeği yaptığımda ya gerçekten karnım açtı yada çok lezzetli olmuştu bilmiyorum ama inanın tadı hala damağımda. ıspanağı seviyorsanız makarnanın her türünü yerim diyorsanız bu tarif tam size göre. ıspanak zamanı geçmeden yapmaya ne dersiniz :)



Yarım paket makarna (Ben fırın makarna kullandım)
Yarım kilo ıspanak
4 yumurta
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı su
Yarım su bardağı zeytinyağı
300 gr rendelenmiş beyaz peynir
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
Tuz, karabiber
Dilerseniz 1 tane domates üzeri için
Ispanakları ince ince doğrayıp biraz zeytinyağ, tuz ve karabiberle kavurun.
Makarnayı tuzlu suda haşlayıp süzün.
Büyük bir kasenin içinde yumurta, süt, su ve zeytinyağı çırpın. İçine makarna, ıspanak ve peyniri ilave edip iyice karıştırın.
Karışımı fırın kabına dökün, domates dilimleyin( dilerseniz) 180 derecede pişirin. Pişmesine yakın üzerine kaşar peynirini serpip hafif kızarınca fırından alın.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)