14 Şubat 2014

YUMURTALI EKMEK(hamburger ekmeğiyle)


normal ekmeklede yapabilirsiniz bu tarifi. Ben evde olan hamburger ekmeklerini değerlendirmek için yaptım.



3 tane hamburger ekmeği
1-2 yemek kaşığı krem peynir veya beyaz peynir
2 yumurta
Ekmekleri ıslayacak kadar sıvı yağ (çıtır çıtır olmasını istiyorsanız)
Yumuşak olmasını istiyorsanız süt
Kekik, pulbiber, tuz

Hamburger ekmeklerini ortadan 2′ye bölüyoruz. Normal ekmekte olur evde kalan ekmekleri dilimleyip değerlendirebilirsiniz. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine ekmekleri yerleştiriyoruz. Ekmekleri yağlıyoruz, yumuşak olmasını istiyorsak sütle ıslatıyoruz. Ayrı bir kapta yumurtaları kırıyoruz baharatları da ekleyip karıştırıyoruz. Yağladığımız ekmeklere krem peyniri kaşık yardımıyla sürüyoruz üzerine yumurtalı karışımı sürüp fırına veriyoruz. 10-15 dk pişirdikten sonra kahvaltılık ekmeklerimiz hazır. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)