18 Kasım 2014

PORTAKALLI MUFFİN



1 su bardağı portakal suyu
2 yumurta
1 su bardağı şeker
yarım su bardağı ılık su
yarım su bardağından biraz fazla sıvı yağ
portakal kabuğu rendesi
2, 5su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket şekerli vanilin

Şeker ve yumurtaları iyice çırpıyoruz. Diğer malzemeleri sırayla ekliyoruz ve karıştırıyoruz.
Muffin kalıplarına paylaştırıyoruz (18 tane muffin oldu dilerseniz normal kek kalıbında veya borcamda yapabilirsiniz )180 derecede pişiriyoruz. Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Merhabalar. yemekblogları için başlatmış olduğumuz uygulamadan bahsetmek istiyorum. Bloglarınızda yayınladığınız tarifler yeteri kadar ziyaretçiye ulaşmıyor mu? Sitemiz bloglarınızdan özet tarifi otomatik olarak alıyor ve özetin sonuna Devamını Oku linki ile bloğunuzdaki tarife link veriyor. Kendi sitemize çektiğimiz tariflerinizi de 2 milyonu bulan facebook sayfamızda paylaşıyoruz. Takipçilerimiz ilk aşamada bizim sitemize geliyor, tarifin özetini okuyor, devamı içinse sizin bloglarınıza gidiyor. Detaylı bilgi için katılım şartları sayfamızı http://www.yemekbloglari.net/katilim-sartlari ziyaret edebilirsiniz. herhangi bir sorunuz olursa facebok adresimden sorularınıza cevap verebilirim. https://www.facebook.com/pratikevyemekleri.yemektarifleri mesajınızı bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)