15 Temmuz 2014

ÇARLİSTON BİBER SALATASI

bu hafta 2 kere yaptım bu salatayı. sarımsaklı yoğurtlu olan herşeye bayıldığım gibi bu salataya da bayıldım. tarif nefisyemektariflerinden sevgili elife ait, tekrar teşekkürler...



300g çarliston biber
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı dövülmüş ceviz
5 diş sarımsak
Yarım su bardağı su
1 yemek kaşığı sirke
Yarım su bardağı yoğurt
Karabiber
Kırmızı pul biber
Tuz

Tavaya sıvıyağı alarak ısıtın ve sarımsakları ilave ederek 2-3 dakika kadar soteleyin. Yıkayıp kuruladığınız biberlerin içlerini çıkartarak doğrayın. Ve sarımsakların üzerine ekleyerek 4 dakika kadar da biber ve sarımsakları birlikte soteleyin. Su, karabiber, pul biber, ceviz ve tuzu ekleyin. Su çekilene kadar pişirin ve su tamamen çekildiğinde ocaktan alarak sirkeyi ilave edin. Biberler soğuduktan sonra yoğurt ile karıştırarak servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)