6 Ocak 2015

KIZARMIŞ KREP

deneyin diyorum başka da bir şey demiyorum :)





1 su bardağı süt

1 su bardağı un

1 yumurta

kaşar peyniri, beyaz peynir rendesi
sıvıyağ, tuz


yumurta, süt ve unu bir kaba alıyoruz ve iyice çırpıyoruz.

tavaya 1 damla yağ damlatıyoruz ve fırçayla heryerine sürüyoruz. daha sonra krep hamurundan bir kepçe döküyoruz ve yayılmasını sağlıyoruz bir tarafı pişince diğer tarafını pişiriyoruz. kalan hamura da aynı işlemi uyguluyoruz. krepi tavadan alınca ortasına peynir karışımından koyuyoruz ve dört tarafını ortaya kapatıp kare oluşturuyoruz. diğer krepler de bitince tavaya sıvıyağ ekliyoruz ve krepleri tavaya alıyoruz bir tarafı kızarınca diğer tarafı çeviriyoruz. sıcak servis yapıyoruz.
tarif 2 kişilik kişi sayısına göre malzemeleri arttırabilirsiniz

afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)