8 Ekim 2014

PATATESLİ PANKEK

ülke karıştı iyice. ilk defa korkuyorum Allah korusun yazacak çok şey var ama sadece dua etmek geliyor elden...Tarif verelim kafam dağılsın dedim :(





2 tane yumurta
1-2 tane patates (sayısı büyüklüğüne bağlı)
1 su bardağı yoğurt
1-2 çay kaşığı tuz
1/2 çay kaşığı karabiber
1/2 çay kaşığı kırmızıbiber
3-4 çorba kaşığı un( malzemelere göre ayarlayın fazlada olabilir daha azda)

Önce patatesleri haşlıyoruz ve rendeliyoruz (eziciyle eziyoruz). Kaseye yumurta, yoğurt, sıvı yağ, rendelenmiş patates, tuz ve baharatı koyup karıştıralım. Unu azar azar ekleyip kek kıvamında bir hamur elde edelim. Tavaya 1 damla yağ damlatalım, ısıtıp birer kaşık harçtan koyup çift taraflı pişirelim.(ilk pişirmede tavayı 1 damla yağ ile yağlıyoruz, daha sonra yağlamaya gerek yok). Afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)