15 Eylül 2014

SÜTLÜ KÖPÜKLÜ KAHVE

Frappe yi denediniz mi bilmiyorum bilmeyenler için söyleyeyim buzlu kahve üzerine vanilyalı dondurmayla içilen süper bir içecek yazın sıcak günlerde çok iyi gidiyor gerçekten bende frappeden esinlenerek sıcak halini yaptım ve sütlü köpüklü miss gibi bir neskafe elde ettim
buyrun tarife...





3 tatlı kaşığı nescafe
İstenilen miktarda şeker
8-10 tatlı kaşığı sıcak su
2 su bardağına yakın kaynamış süt


Kapaklı bir kavanoza neskafe, şeker ve su koyularak çalkanır şekerin eriyip köpük köpük krema kıvamında olması lazım.
Neskafe bardağına çalkalayarak elde ettiğimiz karışım dökülür. Daha sonra bu karışımın üstüne kaynattığımız süt ilave edilir.

Afiyet Olsun




2 yorum:

  1. en ufak su damlasında katılaşıp katran kokusu ve rengine dönüştüğü için faydalı olmadığına kanaat getirmiş olduğumdan (ayrıca boykot listesinde) tarifinizi kaao ile deneyeceğim eminim daha güzel olacaktır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)