4 Temmuz 2014

MEYVELİ SOĞUK PASTA

sizin oralarda havalar nasıl bilmiyorum ama biz tek kelimeyle yanıyoruz. nem zaten bunaltıyor birde esmeyen hava mahvediyor bizi. böyle havalarda çok güzel gidecek dondurma tadında nefis bir önerim var petibör bisküviylede yaptım halleyle de. ikiside çok güzel oldu.





1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
Yarım paket petibör bisküvi
1 adet şeftali
1 adet elma
10-15 tane çilek
4-5 tane erik ( yumuşak)
1 çay bardağı fındık kırığı


Krem şantiyle sütü karıştırıyoruz ve çırpıcıyla iyice çırpıyoruz. Meyveleri doğruyoruz, bisküvileri kırıyoruz ve fındık kırığıyla birlikte hepsini krem şantiyle karıştırıyoruz. Kek kalıbının içini streç filmle kapatıyoruz. Tabanına ortadan kestiğimiz çilekleri sıralıyoruz. Pasta malzemesini kalıba döküyoruz ve üzerini düzeltiyoruz. Buzluğa kaldırıyoruz 1 gece bekletiyoruz. Daha sonra bir tabağa ters çeviriyoruz ve streç filmi dikkatlice kaldırıyoruz. Dolapta 10 dk kadar bekletiyoruz ve dilimleyip servis yapıyoruz.
Afiyet olsun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)