3 Nisan 2014

MANTARLI ET SOTE

sabah sabah et yemeği paylaşıyorum ama benim gibi bütün gün akşama ne yapsam diye düşünenlere alternatif olsun :)



500 gr kırmızı et ( dana eti kullandım)
1 büyük soğan
2-3 tane biber
2-3 tane domates
300 gr mantar
karabiber, kimyon, pulbiber
çok az salça
tuz
zeytinyağ

etleri küçük kuşbaşı şeklinde doğruyoruz ve suyunu salıp çekinceye kadar kavuruyoruz.

soğanları ve biberleri etler pişerken doğruyoruz. suyunu çeken etlere zeytinyağ ekliyoruz. 3-4 dk daha kavuruyoruz ve doğradığımız soğanı ve biberi ekliyoruz. biberler pişince mantarları ekliyoruz ( mantarı dilerseniz limonlu suda bekletebilirsiniz ben kendimiz için yaptığım için gerek görmedim. mantarlarda biraz kavrulunca domatesi ve salçayı ekleyip kavurmaya devam ediyoruz. en son baharatlarını ekleyip ocağın altını kapatıyoruz sıcak olarak servis yapıyoruz. afiyet olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)