14 Ekim 2014

TAVUK KÖFTESİ

bu devirde tavuğa ne kadar güveniliyor? ailece çok severiz tavuk yemeklerini ama artık çok nadir tüketiyoruz güvenilir yerlerden almak lazım onu bulmak ta zor oluyor çocuklarımızı nasıl bir gelecek bekliyor merak ediyorum her şeyde hormon, katkılı, zararlı , içinde ne var kim bilir derken şüpheyle bakar olduk doğal şeylere yönelmek lazım ama tavuk apartmanda yetişse keşke :)
her neyse...
2 sene önce çekilmiş bir fotoğraf... tavuk köftesiyle balkonda yemek keyfi.


500 gram tavuk göğsü
1 su bardağı ekmek içi ( kurutulup robotta çelikmiş )
1 tutam maydanoz
1 orta boy soğanın rendesi
1 çay kaşığı karabiber,
1 çay kaşığı kırmızı biber
yeteri kadar tuz
2-3 kaşık su
Köfteleri kızartmak için sıvı yağ


Tavuğun kemiksiz göğüs etini robottan kıyma gibi olana kadar çekip bir kaba alın. Üzerine çekilmiş ekmek içini, rendelemiş olduğunuz soğanı, tuzu, karabiberi, kırmızı biberi, ince kıyılmış maydanozu ( ben kullanmadım) katıp güzelce yoğurun. Elinizle resimdeki gibi şekil verip 3-4 kaşık sıvı yağda teflon tava içerisinde önlü arkalı kızartın. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)