14 Nisan 2014

MANGALDA MANTAR

güzel bir haftasonundan sonra pazartesi göreve başlamak insanı üzüyor. keşke hep tatil olsa doyamadan bitiyor ne yazıkki. haftasonu komşularımızda apartmanımızın çatısında mangal partisi yaptık. gönül isterki piknik alanlarına gidelim komşularımızı kokudan ve dumandan rahatsız etmeyelim ama bazen mümkün olmuyor. mangalda tavuk kullandım ama benim asıl tadına doyamadığım mantar ızgara oldu. bu kadar seveceğimi düşünmüyordum. sizinle onun tarifini paylaşacağım. tarif demek zor belki , öyle aman aman biuygulaması yok ama sizinlede paylaşmak istedim



1 paket mantar
1 limon suyu, zeytinyağı
pulbiber, tuz
2 diş sarımsak
maydanoz ( dilerseniz)

mantarların dışını soyuyoruz ve mangal için ızgaraya sıralıyoruz. pişiriyoruz. bir kaseye zeytinyağını ilave ediyoruz limon suyunu ekliyoruz tuzunu be baharatlarını ilave ediyoruz. sarımsağı rendeliyoruz ve bu sosu karıştırıyoruz. dilerseniz maydanozuda ince ince kıyıp ekleyebilirsiniz. bu sosu servis tabağına aldığımız mantarların üzerine paylaştırıyoruz.
afiyet olsun.

evde fırında ızagara konumundada mantarlar pişirilebilir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)