16 Şubat 2014

TAVUKLU PIRASA YEMEĞİ

Pırasa pek yenmez bizim evde. daha doğrusu sebze yenmez ben sadece kendime yapıyorum ve yiyorum. pırasayı farklı nasıl yaparım diye araştırırken tavuklu tarifine rastladım kendime göre uyarladım. bence çokta güzel oldu evdekiler tadına bile bakmadı ama baksalardı eminim beğeneceklerdi, çok şey kaybettiler :)



Yarım tavuk göğsü
2 tane pırasa
1 tane havuç
1 küçük soğan
1 yemek kaşığı salça
Tuz

Göğüs etini küçük kuşbaşı şeklinde doğruyoruz. Soğanı da ince doğrayıp tavukla birlikte kavuruyoruz. Hemen ardından havuçları ekliyoruz, kavurmaya devam ediyoruz. Tavuklar kızarmaya başlayınca pırasayı ekliyoruz. Salçasını ve tuzunu da ilave edip üzerini örtmeyecek şekilde su ekliyoruz ve pişmeye bırakıyoruz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)